Nöjd! :D

Jag har nu varit på praktik på Waldorfskolan här där jag bor. :D När jag var där i våras promenerade jag dit några gånger. Det är ungefär 8 kilometer dit. Jag började min praktik igår och hade redan innan bestämt mig för att jag skulle cykla om vädret tillåter. Jag cyklade dit och hem både idag och igår. :) Så jag har cyklat drygt 3 mil på två dagar. :D

Är mycket nöjd med mig själv. :) Så i kväll har jag unnat mig att baka en kladdkaka. Dock har jag valt den smalare varianten. ;) Till kakan åt jag vaniljglass och drack en kopp kaffe. :)

Nu ska jag kolla tv. Ska bli kul och se om cyklingen ger något resultat på vågen på torsdag eller om jag får vänta tills nästa vecka för att se någon förändring.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

jag hade skitbra felsägning på dixie chics.... (sorry stavningen)



chixie dicks :D

2008-11-18 @ 23:48:24
Postat av: Anonym

Det var bra cyklat! Hoppas vågen visar ner! håller tummarna

2008-11-19 @ 22:08:15
Postat av: Anonym

Det var bra cyklat! Hoppas vågen visar ner! håller tummarna

2008-11-19 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0