Livet är lite jobbigt just nu...

...men som maken brukar säga. Det ordnar sig alltid. Men jag är tyvärr inte lika övertygad. :(

På måndag ska jag ut på praktik är ute resten av året och kommer att vara på praktik igen efter jul och nyår. Vilket innebär att jag har typ 7 veckors praktik. Problemet är bara att jag inte har någon praktikplats. :(

Var och pratade med praktiksamordnaren på skolan idag och jag blev då inte mycket klokare av det. :( Har önskat att få komma tillbaka till Waldorfskolan här i stan och jag håller alla tummar och tår att jag får komma tillbaka dit. Ni får gärna hålla alla era fingrar och tår oxå för mig. ;)

Dessutom håller jag ju på och fixar mina framtänder och när jag var där i onsdags i förra veckan började min tandläkarstudent som jag går till på tandläkarhögskolan och "preppa" den vänstra framtanden. Sen gjorde hon en provisorisk "krona" som hon satte fast. Den lossnade samma kväll. :( Gick dit dagen efter och fick en fastsatt. Då satt den fast i mindre än 12 timmar. :( Nu orkar jag inte fara dit fler gånger så jag får leva med att ha en "lös" "krona" tills nästa onsdag när jag ska dit igen.

Var förresten på blodcentralen i torsdags och lämnade plasma. :) Så nu har jag varit duktig. ;) Tyvärr har jag inte varit lika duktig när det gäller mat och motion de senaste veckorna. :(

Men allt har sin tid.

Ska sluta nu. Måste sätta mig och läsa Musikkundervisningens didaktikk. :S Har litteraturseminarium på den på onsdag.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Helena

2008-11-11 @ 08:39:28
Postat av: Helena

Jag tycker du ska lyssna på din man, för det kommer att ordna sej. Det vet jag. Kanske inte helt och hållet som du tror och vill, men ändå på helt rätt sätt. Stor kram!!

2008-11-11 @ 08:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0