Life is good :)

För första gången på mycket länge känns livet ganska bra. :) Om man bortser från att lillebror blev sjuk igår så har vi haft en bra helg. Har nyligen ätit kvällmat som idag blev hembakad pizza. :) Det blev med köttfärssås på 2 och tonfisk på 1. Det blev ungefär 1½ pizza över så jag har matlåda tills imorgon och några fler dagar. Maken är ju hemma så då har han lunch oxå. :) Försöker lära honom att äta minst 3 ggr om dagen. Idag äter han oftast bara 2 ggr.

Som vanligt känns det som om jag inte har gjort allt det som jag borde ha gjort i helgen men jag börjar lära mig att det faktiskt är bra att ta det lungt ibland oxå. ;)

Vi har haft en mysig helg och det känns som om det är huvudsaken just nu även om lägenheten ser ut som ett bombnedslag. :(

Men allt har sin tid. :p

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Man ska inte låta städning gå före livet =)

2008-11-24 @ 21:10:39
URL: http://www.halsowannebe.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0