Jag kämpar på...

...och har faktiskt cyklat både igår och idag. Även om det var "snöstorm" igår när jag cyklade hem. :( Imorgon ska jag inte till praktiken då flera av klasserna har temavecka.

Idag var jag åter igen på Blodcentralen och lämnade plasma. ;) Och för första gången som jag minns satt där en lapp där man sökte Plasmagivare. Annars brukar det alltid vara Blodgivare som söks. Hade tagit med mig lite rester sedan i söndags då jag bakade pizza. Så jag åt den efter att jag kommit fram efter min lilla cykeltur på ca 6 km ungefär. Efter att jag var klar unnade jag mig en kaffe latte och en kanelbulle. :)

Cyklade hem för att lite senare fara ner på stan med maken för ett inbokat möte.

Väl hemma igen efter vi hämtat grabbarna på dagis och fritids åt vi kvällsmat. Idag blev det rester för min del. Älggryta med potatisgratäng. :)

Har hittills den här veckan cyklat ca 3 mil och stegräknaren visar idag 8321 och igår glömde jag sätta på mig den. :(

Ska bli spännande att se vad vågen visar på torsdag?!
 
Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0