Det har varit en bra vecka så här långt. :)

Nu har jag varit på praktik i en vecka. :) Har cyklat dit varje dag utom i onsdags då jag var hos tandläkaren vilket innebar att jag inte var på praktiken. Det gör att jag den här veckan har cyklat drygt 6 mil. :)

Känns skönt. Att jag iallafall lyckats med min "plan" än så länge. Får väl se hur det ser ut nästa vecka.

Nu står det en rostbiff och en potatisgratäng i ugnen som vi ska äta till middag i kväll. :D Använder min nya (har haft den lääänge men aldrig använt den) stektermometer som piper när det är rätt temperatur i mitten av köttet. :) Tror att jag ska ta mig ett glas vin till maten i kväll. :)

Innan jag går och lägger mig i kväll ska jag blanda ihop en deg till ett kalljäst bröd som jag skulle ha gjort nu i några veckor. Så att vi får nybakat bröd imorgon bitti. :)

Imorgon blir det Skapande Lördag om inget oförutsett inträffar. Det är näst sista för det här året. :( Men det verkar som om det kommer att komma tillbaka i vår. :)

Ha en skön kväll! Jag ska äta god mat och umgås med maken och barnen. Sen blir det myskväll framför tv:n. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0