Vill inte mer...

...vara förkyld. I morse när jag vaknade hade jag nästan ingen röst. Och jag som ska på praktik imorgon. :(

Ja, ja får väl hoppas att det blir bättre under dagen. Fick sova tills kl 11 idag. :D Får väl krypa i säng tidigt i kväll och hoppas på det bästa.

Igår var jag och familjen hemma hos min vännina och grillade. Mycket trevligt. :) Var inte hemma förrän vid 22. Tittade lite på tv och sen gick jag och la mig.

Fint väder ute idag igen, men jag har tyvärr ingen lust att gå ut. Dessutom behöver jag städa. :(

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

städa kan man alltid göra sen! det är inte varje dag solen skiner såhär ;) så ut med dig!



puss

2008-05-04 @ 14:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0