Ny telefon! :D

Jag är numera en stolt ägare till en Sony Ericsson W660i.



Maken och jag läste om ett erbjudande från Expert i fredags som vi inte kunde motstå. Det resulterade i att vi nu även har en ny dator (en laptop, som jag skriver det här inlägget på). :D

Gårdagen bjöd även på 30 års fest för min vän K. En mysig grillfest tillsammans med vänner. :D

Senare på kvällen åkte vi ner på stan och lyssnade på musik. Tomas Di Leva spelade på ett av torgen här i stan under Kulturnatta som vi hade igår. Jag och min vännina L gick förbi och lyssnade lite men vi var på väg till Oleary´s för att lyssna på några av hennes klasskompisar. En av grupperna var Kapten Kid... och om du klickar på länken kan du lyssna på några av deras låtar.

Jag avslutade min tre veckor långa praktik i fredags och nu ska jag tillbaka till Universitetet under ytterliggare 1½ vecka. För att sedan börja på sommaruniversitetet den 9/6. Jag ser verkligen fram emot det. :)

Annnars så har helgen varit bra och vi har haft fint väder. Idag har det varit en vanlig söndag då jag inte har gjort många knop. :(

Men med tanke på veckan som varit är det ganska så lugnt. :) Nästa vecka ska jag göra mitt bästa för att iallafall vara duktig med maten då jag antar att det kommer att bli lite si och så med motionen. :( Vi har ju konsert på fredag vilket gör att jag säkerligen kommer att tillbringa hela dagarna i skolan. :S

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillan

fan nu måste jag å ha en ny mobil. SKANDAL!

2008-05-29 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0