Klarar jag mig utan maken och barnen?

När jag pratade med min man idag berättade han för mig att han har börjat fundera på att han och grabbarna ska flytta neråt nästa sommar även om jag kommer att läsa min sista termin här.

Pratade med min vännina om jag möjligtvis kunde bo hos henne och det fick jag. Tack K du är så underbar! ;) Älskar dig av hela mitt hjärta! Vad skulle jag göra utan dig!?

Skulle jag klara att bo kvar här uppe en termin medan maken och barnen bor i södra delen av landet????

Detta tål verkligen att funderas över. Alternativet är att vi flyttar mitt i vintern eller att vi måste vänta tills sommaren 2010. :( Båda allternativen är jättedåliga. Och jag vet vilken "hemlängtan" min man har. :(

Dagen idag har varit helt ok och jag ska strax gå och lägga mig!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

utan mig skulle nog livet vara väldigt trist ;)

2008-05-29 @ 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0