Jag känner mig helt loj! :(

Och om ca tre timmar ska jag stå på scenen i skolan och sjunga solo. Som jag tror att jag skrivit innan ska jag sjunga  "Gabriellas sång" från filmen "Så som i himmelen". I filmen är det ju Helene Sjöholm som sjunger. Inte en dålig "mantel att axla". ;)

Igår på soundchecken och genrepet gick det bra och sjunga. Och jag har tidigare i veckan fått beröm av en klasskompis att han tyckte att det lät bra. Jag fick till och med en kram. :)

Det som oroar mig lite är att jag ska glömma bort stämman i "Sommarpsalm" (En vänlig grönska). :( Jag sjunger altstämman vilket jag inte är van vid då jag innan alltid sjungit sopran.


Men det är nog bara att gilla läget och hoppas på det bästa! ;)

Ha en bra dag!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hoppas att allt gick bra!



Kram

Joanna



www.livsvinst.se

2008-05-31 @ 16:46:26
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0