Vänskap på distans! :S

Hur kan man känna så mycket för en person som man chattat med på nätet och bara träffat i 2 dygn IRL??? Jag förundras dagligen över vad jag känner för dig U. Och undrar hur man kan känna sig så trygg med en annan människa som man knappt känner?! Att du känner likadant gör det hela ännu häftigare. Synd bara att vi bor ungefär 130 mil ifrån varandra för tillfället. :( Men så fort jag har pluggat färdigt kommer det att förändras. Dessutom kommer jag och min familj att tillbringa ca 4 veckor söderut i sommar. :D

Jag och min syster har aldrig riktigt haft någon nära relation, däremot har jag några vänninor som i mellan åt känns mer som systrar än min egen lillasyster. Vet att det förmodligen låter konstigt men så känns det. Har mer kontakt med dem än med min syster och jag har mer gemensamt med dem än med min lillasyster. Tråkigt men så är fallet. Har insett att det bara är att gilla läget. Orkar inte göra något åt min relation med min syster för tillfället då hon oxå är ca 125 mil söderut från där jag bor just nu.

Annars så har påskhelgen börjat bra. Har varit och handlat lite med maken och barnen i eftermiddag. Har avslutat middagen för ca 1 timme sedan och nu sitter jag här och funderar.

Ha en skön helg! Det tänker jag ha!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0