Sömnlösa nätter och - på vågen.

Har i två nätter på rad inte fått sova. Vilket inte gör mitt tillfrisknande särskillt lätt. :( Något som jag dock kunde glädja mig åt var ett minus på vågen i morse. Har nu sedan jag började min viktresa gått ner sammanlagt 17,8 kilo och efter nyår har jag gått ner 6,7 kilo. :D

Så nu gäller det bara att inte falla för alla frestelser under påskhelgen. Och om intaget ökar även öka på med stegen. Ska nog erkänna att jag blir nöjd om jag står still på vågen under påsk. Att gå ner vore verkligen kul men jag tror tyvärr inte att det är realistiskt. Är bjuden på påskmiddag på ett Wärdshus på söndag vilket jag har tänkt att jag ska unna mig att njuta av. Men jag vet ju vad som är bra även av påskmaten. Lagom är bäst! ;)

Idag har vi ett underbart vårvinterväder med några minusgrader, klarblå himmel och strålande sol! :D

GLAD PÅSK!!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0