Nya perspektiv!

Fick en kommentar idag som gjorde att jag fick tänka om lite. Personen ifråga skrev att jag skulle ändra min underrubrik på bloggen. Det stod tidigare att jag " håller på och försöker gå ner i vikt med rätt kost och motion". Nu står det "håller på att gå ner i vikt med rätt kost och motion". Så nu är det gjort! Tack Pelikan! ;)

Annars så ska jag ta mig härifrån så fort som möjligt för att sätta mig och plugga. :S

Vi har underbart väder här i norr idag, strålande sol, några minusgrader och en klarblå himmel. Måste nog ta och gå på en promenad lite senare idag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pelikan

Oj, det var snabbt ändrat! Och det var kul att du gillade idén. Med tanke på de resultat du har hittills, vore det verkligen inte schysst att säga att du bara "försöker". (Och även om man inte har ett endaste litet resultat, måste man ju börja med att tro på sig själv, och då är positiva ord en bra början. Sägs det. Tänk att det ändå är så mycket lättare att se felen...)

2008-03-28 @ 11:09:51
Postat av: Gabulfota

Till Pelikan! Jag fick mig en tankeställare och insåg att du hade rätt. Jag har ju trots allt lyckats gå ner ca 7 kilo under 2008. :D Så du har helt rätt! Men jag håller med dig om att det är lättare att hitta fel än att se det possitiva. Knäppt!

2008-03-28 @ 12:50:25
URL: http://gabulfota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0