Mathysterin under påsken...

...gör mig minst sagt stressad. :( Varför ska det vara så mycket fokus på vad vi ska äta och hur billigt allt godis är. I Ica Maxis reklamblad erbjuder de alla barn som kommer utklädda till "påskkärringar" idag mellan 12-17 ett gratis påskägg fyllt med godis!! Helt sjukt. Mina barn ska minsann inte äta så mycket godis.

Jag håller med min "Guru" Joanna om att alla högtider har fokus på mat. Och det är oftast maten av det onyttigare slaget. :( Tur att jag prenumererar på Må Bra så att jag får några nyttiga recept som jag kan använda i påskhelgen. :)

Som jag skrev tidigare idag är mitt mål att inte gå upp i vikt under påsk utan stå still eller gå ner.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Guru? *rodnar* :-)

Kram
Joanna

2008-03-21 @ 09:50:24
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0