Magsjuka, Harry Potter, gitarr och tvätt!

Det är vad min helg har bestått av. Det började i fredags med att yngsta sonen blev sjuk och sen blev maken och äldste sonen sjuka idag. :( Jag äter vitpepparkorn och hoppas på att slippa bli sjuk. Någon måste ju ta hand om dem andra. ;)

Under helgen har jag läst mycket Harry Potter. Har läst ut den sjunde och sista boken i serien om Harry. Den var bra men lite väl förutsägbar i slutet.

Har även lyckats spela lite gitarr oxå då jag fick hjälp av en lärare i fredags att sätta på strängarna som jag köpte här om dagen. Nyttigt att lära sig att stämma gitarren då den stämmer om sig hela tiden eftersom strängarna är nya. Jag har mest problem med b-strängen som är den som stämmer om sig. :(

Hade som tur tvättstugan igår då det blivit en del tvätt. Ska se om jag kan boka den tills imorgon oxå.

Ha det bra!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0