Love is blind! ;)

Ibland undrar jag hur det kan komma sig att man tycker om en viss person. I vissas ögon kanske personen inte är någon man skulle bry sig om. Men för mig kan personen vara värd sin vikt i guld!

Jag har inte många vänner men dem jag har försöker jag vårda ömt för dem betyder oerhört mycket för mig. Det samma gäller min familj. De betyder så mycket för mig att jag ibland inte kan fatta hur bra jag har det och man tar sin "partner" för given. Fick en kommentar av min vännina idag om att jag och maken delar på ansvaret för barnen m.m. Det har inte alltid varit så och vi har jobbat väldigt mycket på det under det senaste året för att det ska vara mer jämlikt här hemma. När man är två blir det mycket enklare men samtidigt ska man hela tiden "kompromissa" om saker och ting och ibland kanske den andre inte gör som man skulle gjort själv eller något man inte tycker om. Men jag antar att det är då man måste kommunicera och säga vad man tycker och tänker!?

Att vara två kan vara helt underbart men oxå väldigt jobbigt. "Livet är en dans på rosor, ibland på taggarna och ibland på bladen".

K jag hoppas att du vet att jag alltid finns här för dig!! Du betyder så mycket för mig! Tack för att jag får dela ditt liv! *kram* Din vän för alltid! <3 A

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

nu blev jag rörd ;)

2008-03-26 @ 07:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0