Nu har jag "sommarlov" i 6 dagar.

Idag "slutade" min kurs på Universitetet. Och på måndag börjar min ny kurs som jag ska läsa i sommar. Men på onsdag ska jag lämna in en praktikrapport och ett slutdokument för den här kursen. Dessutom så har jag några restuppgifter som jag borde göra innan måndag. Och så klänningen som jag måste sy färdigt för att få ut mina poäng från textilkursen. Så jag vet vad jag har att göra i vecka. Dessutom har jag tänkt försöka träna lite oxå innan det blir mycket att göra i nästa vecka.

Idag kom jag mig iallafall iväg till Iksu där jag tränade crosstrainer i 30 min och svettades en hel del, efter det blev det 100 situps på pilatesboll och 30 armhävningar. Det hela avslutades med stretching. Imorgon blir det förmodligen styrketräning, konditionsträning och solning. Glömde pengarna idag för solningen.

Nu ska jag gå och äta lite, det blir kycklinglasagne med sallad idag. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0