Dagen men stort D...

har kommit, dagen då jag inte har några egentliga måsten. Och vad jag gör jag min vana trogen? Ställer larmet på telefonen vaknar, stänger av. Vaknar en timme senare och stressar iväg till dagis för att lämna mina söner.

Nu sitter jag här och har precis ätit min skål med fiberhavregrynsgröt, lingonsylt och mjölk. MUMS! ;) Men varför stressar jag??? Det var maken som kom hem för att äta sin frukost som undrade varför jag stressade?! Och mitt svar blev att jag har en massa saker att göra idag....bla, bla, bla. Varför kan man inte njuta av att man är "ledig" och ta det lungt? Jag antar att jag bara fortsätter i mina vanliga hjulspår. 

Har planerat att jag ska fara och träna idag, sola, ta mig ner till CSN i stan m.m. Men jag har faktiskt "hela" dagen på mig att göra de där sakerna. 

Jag undrar varför man inte lär sig att koppla av ibland? 

Ha en underbar dag! 

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0