Varför är det så svårt att göra det man borde...

...och istället göra en massa andra saker som man inte borde?

Jag undrar vad det är som gör att jag alltid hamnar i samma situation och inte verkar lära mig av mina "misstag"?

Jag önskar att jag kunde lära mig av det jag gjort innan och inte göra om samma sak en gång till. Men det verkar som om det är meningen att jag ska lära mig något av allt det här men jag vet inte än vad det är?!

Känner mig lite vilsen och jag undrar när jag ska hitta tillbaka till min rätta väg!? Jag trivs med mitt liv men ibland undrar jag om det inte kunde varit bättre?!

Jag är lyckligt gift och har två underbara barn, Jag håller på att utbilda mig till sljöd och musiklärare vilket jag ser fram emot att arbeta som så småningom. :)

Men ibland undrar jag hur livet hade varit om jag hade gjort andra val?!

Men jag antar att det bara är att gilla läget!!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

gumman.. ja du dom funderingarna har vi alla någon eller några gånger under livets gång.. men jag tror att det finns en mening med att vi gör det vi gör ödet styr våra vägar och som du säger det e bara att gilla läget :-) det kan alltid vara värre även om man inte tror det.. kram

2008-07-24 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0