Uppdatering...

...av min lista. Jag känner mig faktiskt ganska så nöjd. :D

Har bockat av det mesta på listan och lagt till nya saker som behöver fixas. Känns såååå skönt! :D

För att redovisa lite av sakerna jag behövde göra kan nämnas att jag nu har silat min fläderblomssaft. Det blev ca 7 liter saft. (bildbevis kommer senare)

Jag har städat och äntligen hittat min dokumentsamlare med diverse noter och annat som vi behövde. :)

Jag har bakat 2 ggr och tvättat en maskin tvätt. Jag har beställt en bok via internet som jag behöver för min datakurs. :) Jag har även ringt min vännina i Umeå som har skickat ner vår bankdosa som jag givetvis glömde hemma. :(

Känner mig mycket nöjd faktiskt. Tyvärr så har batteriet i min stegräknare tagit slut. Har i och för sig inte varit så duktig på att använda den sedan jag kom ner men jag har iallafall rört mig lite grann. :)

Kommer inte på mer att skriva just nu.

Vi hörs!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0