Underbar "kulturkrock"! :)

Är på semester på sydligare bredgrader där man kan gå till närmaste kvartersbutik och handla färska grönsaker för löjligt billiga priser. Vad sägs om tre meloner för 10 kr, röd "snackpaprika" för 10 kr kilot, aubergine för 10 kr kilot och tre citroner för 10 kr. Allt jag bar hem igår kostade mig hela 29 kr. ;)

Till lunch idag blev det wookade grönsaker och svamp med keso och till efterrätt melon, banan och vindruvor. :)

Igår kväll hade maken, yngste sonen och jag myskväll framför tv:n. Storebror var med sin farbror i Köpenhamn på Tivioli. :D Idag är det lillebrors tur att vara med fabror och de är på Skånes Djurpark. Det första F sa i morse var. - Mamma idag ska jag åka och titta på vargarna. :)

Menyn igår kväll bestod av, skalade räkor, nybakade vitlöksbaguette, gurka och feta philadelpiaost, honungsmelon, vindruvor, morotsstavar, gurkstavar, paprika m.m. Till detta drack jag hallon/blåbärs mineralvatten. :D

Idag håller jag på och tvättar för fullt. Har tagit en paus från tvättandet för att blogga och surfa lite. :)

Ha en underbar kväll!

Här är det kvavt och varmt!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

åååååh vad jag längtar tills du kommer hem så vi kan äta lunch och middag ihop ;)

2008-07-06 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0