Spinningskor!?

                     

Vilken djungel det är när man funderar på att köpa ett par spinningskor. :( Tyvärr så var skorna som jag provade igår för stora. :(

Så nu sitter jag här vi datorn och kollar efter skor. Bilden ovanför hittade jag igår när jag sökte.

Någon som har erfarenhet av spinningskor? Tacksam för tips!

Har hittat en sida på nätet som verkar ha ganska bra priser men då kan jag ju inte prova storleken så det är lite knepigt. :( http://www.bicyclebuys.com Men man kan ju faktiskt gå till en sportaffär här i stan och prova skor och sedan beställa över nätet när man vet storleken. :)

Så det är väl bara att fortsätta att leta. :S

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

det jag har erfarenhet av spinningskor är att man måsta köpa 2 storlekar större för dom är väldigt små i storlekarna så tänk på det sedan finns det massor av olika typer men man måsta prova dom för att kunna veta vilka som passar just dina fötter...cykelaffärer brukar ha ett brett utbud...sportaffärerna ha bara enstaka om dom över huvud taget har några kram o lycka till

2008-07-31 @ 12:14:04
Postat av: Ulrika

Glömde säga att själv har jag Shimano spinningskor :-)

2008-07-31 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0