På min väg till att bli "kvinna"...

...har jag i kväll målat mina finger och tånaglar i ett rosa glittrigt nagellack! Joanna skulle varit stolt om hon visste. ;) Dessutom fick jag en parfym av min mamma när jag fyllde år som är rosa. :)


Denna vackra flaska står i mitt badrumsskåp! :D

Jag blev lite orolig när jag fick parfymen eftersom jag har en man som är mycket doftkänslig. Tänkte att det skulle inte förvåna mig om han inte tål doften. Men vi testade och han inte bara tålde den han tyckte att jag luktade jätte gott! :D

Hoppas att min viktresa oxå går bra fram över så att jag även kan må bra på insidan! ;) Inte så allvarligt som det låter men ni som känner mig vet att min självkänsla kunde vara MYCKET bättre än vad den är. :(

Så du kan vara lugn K jag är på väg att bli "dewomaniced" ! ;) Love you hunny! *puss*

Ska nog ta och gå och knyta mig snart!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

haha! vad härligt! måste få dofta sen ;) puss!

2008-07-27 @ 10:51:10
Postat av: gabulfota

Självklart! Anytime! ;)

2008-07-27 @ 11:10:52
URL: http://gabulfota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0