Morgonstund har guld i mun?!

Blev väckt i morse vid 05.45. :( Till saken hör att jag inte gick och lag mig förrän vi 01.30. Så jag har sovit ungefär fyra timmar i natt. Alldeles för lite om du frågar mig.

Lyckades iallafall få grabbarna att hålla sig någorlunda lugna på sina rum tills kl 7. Nu sitter de och tittar på Bolibompa på Barnkanalen. Och jag håller på och tättar, tänkte passa på när jag ändå är vaken. :)

Ska ner i tvättstugan igen vid 8.30 och sen tänkte jag ta och plocka fram lite frukost.

Dagen idag ser ut att bli fin, lite mål på himlen men en klarblå himmel och sol bådar gott. :)

Det blev ingen träning igår av olika anledningar. Men jag funderar på att ta mig iväg idag istället.

Ha en skön dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

wow du var verkligen uppe med tuppen idag...

2008-07-23 @ 09:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0