Livet rullar på och jag undrar vart tiden tagit vägen?

På måndag är det bara en vecka kvar på makens 7 veckor långa semester. Och jag fattar inte vart tiden tagit vägen?? Han har varit ledig sedan den 12 juni. :)

Själv har jag två veckor till innan allvaret börjar igen. Sommarkursen jag läser börjar den 18 men internetkursen börjar redan den 4/8 igen. Det kan verkligen behövas då jag verkligen har tagit sommarlov i år och inte gjort många knop i sommar. :S

Ska försöka använda de två veckorna till att träna, plugga och annat jag inte hunnit göra i sommar. Lärarutbildningen börjar inte förrän i början av september så jag har några veckor att komma igång med musicerandet igen.

Vet inte om jag nämnt det tidigare men jag har funderat på att lära mig spela dragspel. Pratade med min pappa om det men han var inte villig att "donera" sitt dragspel som har stått i en garderob de senaste 15 åren. :( Pratade med min svärmor om det och då säger hon att makens pappa "som är i himlen" har ett dragspel som jag gärna får "adoptera". :D Hoppas bara att hon kan ta det med sig upp från Malmö då hon kommer upp i augusti.

Idag har vi tänkt att vi ska åka ut till havet och skogen och plocka lite mer blåbär, fiska, grilla och kanske bada. Man kanske kan hitta lite hallon oxå. :) Vi har jättefint väder idag och det är bara att passa på att njuta så länge det varar. Imorgon kanske det regnar. I och för sig har de lovat fint väder hela helgen! :D



I kväll har jag ett Bodypump pass och ett Spinningpass inbokat. :) Corepasset igår funkade inte så bra, kroppen orkade ingenting och jag var inte i fas med mig själv. Spinningen gick däremot mycket bättre och bastun efteråt var skön, dock inte så varm? Efteråt belönade jag mig själv med lite solning. :)

Ha en bra dag! Det planerar jag att ha! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

tränar du alltid dubbelt gumman? kram miss you

2008-07-25 @ 15:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0