Jag tror att jag är i flow! ;)

Idag har jag genomfört mitt tredje spinningpass (45 min) den är veckan. :) Tror inte att jag har gjort så många i hela mitt liv innan. ;) Så till hösten får jag nog ta och uppgradera mitt "silverkort" till ett "guldkort" så att jag kan träna vad jag vill på Iksu. :)

Tjejen som ledde passet som jag var på idag är så inspirerande. Jag valde just hennes pass för att jag blir peppad av henne. Sen tycker jag att hon har bra musik oxå. Skulle ha kört bodypump oxå var det tänkt men jag fick avboka det med tanke på att vi skulle iväg och shoppa. Så nu har man nästan gjort av med hela barnbidraget. :(

Vi tog en tur till ÖB för att sedan fara ner på Ica Maxi. Nu finns det mycket härlig mat här hemma som gör att jag har lättare att lyckas med min viktminskning. :D

I kväll har maken och jag ätit ugnsrostade grönsaker (morot, kålrot, champinjoner, aubergine, coctailtomater och några hela vitlöksklyftor) med helstekt kycklingfilé och grekisk baguette. MUMS!!!

Hann inte äta något innan träningen så då blev det bara en proteindrink. :S Till brunch åt jag gröt, mackor och the.

I morse vägde jag mig igen och döm om min förvåning då jag återigen hade gått ner i vikt. Jag har sedan jag kom hem i måndags gått ner hela 1,8 kilo. ??? Förmodligen är en hel del vätska men jag svävar på rosa moln lika fullt. :D

Fortsätter det lika bra nästa vecka går jag ju ner mina 3½ kilo som jag gick upp på semestern rasande fort. :D

I kväll ska jag ta och kolla lite tv med maken!

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: hej på re

du kanske har tokbajsa :D

2008-07-21 @ 01:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0