Hälsotallrik! ;)

Har jag ätit till lunch idag! He, he! På den fanns det skaldjurspaté, rårivna morötter, tomat, isbergssallad, gurka och hemgjord tzatsiki. MUMS! Till det åt jag två Wasa Sport Plus knäckebröd med philadelpia light gräslök och purjolök och drack Ramlösa Skogshallon till. ;) Till efterrätt blev det ett päron och caffe latte the. ;)

Till frukost har jag ätit min vanliga gröt med lingonsylt och mjölk men det blev oxå en lingongrova med philadelpia och skinka + en skiva rasker med marmelad och ost till det drack jag the.

Vägde mig i morse och det ser fortfarande mycket bra ut. Idag är det ju dessutom torsdag vilket är min vägdag. :D


Hälsotallriken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0