Färgperioder!

 

Den här bilen såg jag på Nostalgica Festivalen i Ronneby när jag var där för några veckor sedan. Var tvungen att ta en bild och skicka till K som har en rosa period i sitt liv. ;) Själv har jag en lila. ;)

Har idag gått i klänning hela dagen. ;) För er som känner mig är det ganska så ovanligt. ;) Ingen lila dock utan en jeansklänning med vita broderade prästkragar runt halsringningen. ;) Det matchar ju till min cykel Malin. ;) Måste fixa ett lås och pumpa däcken så att jag kan ta en premiärtur här i stan. ;) Hänger du med K?? ;) Cykeln heter Malin eftersom hon som jag fick den av har skrivit sitt namn på kjedjeskyddet. ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0