En dag vid havet! :)

Idag har maken, barnen, svärmor och jag varit vid havet tillsammans. :) Helt underbart! Vi hade med oss korv och grillade. Jag badade idag igen. :D


Grillning av korv över öppen eld! :)

Imorgon ska svärmor ta med sig grabbarna och bada. Så maken och jag kommer att få en barnfri dag! Det var ett bra tag sedan vi hade det. :D

Nu är det en vecka kvar tills maken börjar jobba igen, lillebror börjar på dagis och storebror förhoppningsvis börjar på fritids.

Jag önskar att tiden kunde stå stilla så att jag kunde göra alla dem saker jag borde gjort de senaste veckorna men som jag inte gjort. Men nu så är det inte så utan jag får nog lära mig att gilla läget! :(

Glömde att berättta att jag igår pratade med en av mina spinninginstruktöter om "spinningskor" och då berättade hon att hon hade ett par som var för stora för henne som hon var intresserad av att sälja till mig. Så imorgon ska hon ta med dem till Iksu så att jag kan prova dem. :) Förutom spinning ska jag köra Core imorgon. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0