Det ser lovande ut...

...på vågen. Hi, hi! Var bara tvungen att fuskväga mig imorse. Och det var -0,4 sedan igår. :D

Är medveten om att det kan svänga rejält under en och samma vecka men jag blev glad iallafall. ;)

Annars så har vi tvättat idag. Skönt att vi kunde tvätta i stugan så att vi bara hade ca en veckas tvätt plus det som vi inte hann tvätta innan vi for. :) Har även rensat i min garderob och lagt en hel del kläder i en stor svart sopsäck som ska till Myrorna eller någon annan secondhand verksamhet. Känner mig mycket nöjd! ;)

Har precis ätit middag och nu sitter jag här och begrundar dagen. ;)

Hoppas att du har haft en bra dag idag!? Vad har du gjort idag?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0