Att veta vad man vill!?

Kan ibland vara svårt! Jag vet vad jag vill allt som oftast men ibland blir det inte alltid som man har tänkt sig. :( Men då är det bara att "gilla läget" och försöka gå vidare och inte bli allt för besviken på sig själv. :S Det är inte alltid så lätt men ju mer man tränar desto bättre går det från gång till gång.

Jag har gjort så många val i mitt liv och gör fortfarande varje dag men jag har börjat försöka att inte fundera allt för mycket över vilka val jag har gjort utan leva i nuet.

Jag läste en artikel för ungefär ett år sedan om "hypertänkare" och jag kände igen mig själv väldigt väl. :(

Tyvärr fick jag ställa in min träning idag. :( Jag har förmodligen antingen sträckt en muskel i låret eller överansträngt en muskel i låret. :( Hann inte avboka mitt träningspass eftersom jag inte kände av låret förrän det var för sent att avboka. Så jag fick cykla till Iksu och ta ut min biljett till Bodypumpen och avboka Spinningen. Det var inte så himla kul då det gjorde ont i mitt högra lår så fort jag belastade det. :(

Hoppas att det känns bättre imorgon så jag kan träna då!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0