Att göra sig fin! ;)

Jag är inte känd för att vara en person som målar naglarna och sminkar mig mer än nödvändigt. Men på senaste tiden har jag börjat göra det mer och mer. Här om dagen pratade jag med min man om målade naglar och han sa att han tyckte att det var snyggt med målade naglar. Jag hade ingen aning om det och vi har varit tillsammans i drygt 8 år. :S

Så igår kväll målade jag mina naglar med mitt senaste inköp av nagellack vilket är ett Mavala minilack jag har färg nummer 62 som heter Milano. Det är ett mörklila nagellack. :D

Så nu är jag lite mer "kvinnlig" än vad jag brukar vara. Gillar att ha nagellack så jag kanske ska ha det jämt?! 

Ha en bra kväll!

Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0