Att finna ro i själen...

...är inte alltid så lätt. Jag bestämde mig idag för att åka till kyrkogården och minneslunden där min mormor och morfar ligger. Jag gick dit helt själv och när jag kom dit var jag helt ensam så jag satte mig ner och bara "söp" in atmosfären. Tog av mig mina skor och la mig raklång på marken och bara fanns. :)

Nu har jag pratat med både mormor och morfar och kollat så att de har träffats igen. ;)

Är just nu hos min pappa för att bl.a. hämta min cykel som han har haft hos sig i ca 1 år. Fick den av min vännina här nere när jag var och hälsade på henne förra sommaren. Det är en ommålad militärcykel som nu är marinblå med röda deltaljer och vitsippor på stänkskärmarna. :D Lär nog få låsa den ordentligt om jag ska få ha kvar den när jag kommer hem. Vi hade tyvärr ingen möjlighet att ta med den upp då. Men nu är den fastsurrad på taket på vår bil för att följa med oss norrut när vi ska köra om ca 1 timme. :D

Sönerna sitter och tittar på Djungelboken tillsammans med sin morfar och jag sitter här och skriver av mig lite inför den ca 15 timmar långa bilresan. :(

Ha en skön söndagskväll!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

trevlig resa ;)

2008-07-13 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0