Lite besviken idag! :(

Nu är det några dagar sedan jag skrev sist. Det har många anledningar. Men den största är att jag varit nere i Skåne för att begrava min mormor som dog mellan jul och nyår. :(

Jag sjöng på begravningen och när jag stod där och sjöng: "Jag har hört om en stad ovan molnen..." sken solen in genom fönstret och jag hade ett "Halleluja moment" som Kirschti skulle ha uttryckt det. :D

Kom hem igår morse och åkte direkt till skolan för att "ta igen" det jag hade missat när jag var borta. Var helt slut igår kväll och gick och la mig tidigt. Idag har jag varit på skolan hela dagen och sjungit, vi har redovisning imorgon. Var lite hes i halsen efter en hel dags sjungande. Måste sjunga upp mig ordentligt imorgon och tänka på att använda magstödet. ;)

Vägde mig i morse och jag hade gått upp 0,2 kilo sedan förra veckan. Inte så förvånande i och för sig med tanke på det jag åt när jag var i Skåne. Kanske ska ta och väga mig imorgon istället och räkna med den vikten istället!? ;)

Är supertrött i kväll igen så det blir nog en tidig kväll idag oxå.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0