Är sååå nöjd! :D

Det var ju vägningsdax igår och jag hade ju haft bra vikt innan när jag "fuskvägde" mig under veckan. När jag ställde mig på vågen igår visade den -1,2 kg sedan förra veckan. :D
Jag har alltså gått ner 2 kilo sedan jag kom hem från Skåne den 7 januari. Yes!!!!
Jag är ju medveten om att man oftast går ner ganska fort i början. Hoppas bara att jag kan fortsätta att gå ner lika bra i fortsättningen.

Igår var jag och tränade styrketräning och crosstrainer på Iksu. Känner av lite träningsvärk så det blir nog vila från träningen i helgen. Har ju haft uppehåll från träningen i ca 6 veckor så jag får nog ta det lite lungt nu i början.Men jag ska jobba på att gå mina 10 000 steg om dagen. Ska försöka träna på måndag innan jag flyger till Skåne för att gå på min mormors begravning. :(

Stegen har varit väldigt bra de senaste dagarna med 12 518 steg igår, 12 006 steg i förrgår och 13 393 steg i tisdags. :D

Ha det bäst!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0