Varför skjuter man alltid upp allting till morgondagen???

Jag blir så himla trött på mig själv! :( Jag har en förmåga att skjuta upp saker och ting tills imorgon. Och jag lär mig heller aldrig av mina misstag. :(

Dagen igår blev ganska ok om man bortser från stegen.

Fuskvägde mig i morse och det ser lovande ut. :) Har iallafall inte gått upp något sedan förra veckan. Och igår kväll unnade jag mig både en semla och en kaffe latté. MUMS!! Det bästa av allt är att jag lyckades hålla mig inom mina poäng. :)

Annars så ska jag försöka ta mig iväg till Iksu idag. Men allt beror på hur det ser ut här i skolan.

Ha en bra dag! Jag tänker försöka ha en! ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: k

och dom där stegen kanske jag snodde lite idag... men det var ju ett träningspass vi utförde här :D
puss

2008-02-11 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0