Snöstorm, träning och dålig karaktär! :S

Här i Umeå har det snöat och blåst från morgon till kväll! :( Och jag har varit ute och gått i det underbara vädret! :( När det började kännas som om våren skulle komma ja då började det snöa istället. Vi har säkerligen fått flera decimeter idag. :S Om det hade kommit för en månad sedan hade jag varit mer nöjd. Några som säkerligen blir överlyckliga är dock sönerna. :)

I skolan idag stod det på schemat PRIK: bas och trummor. Fick reda på att PRIK står för PRaktisk Instrument Kunskap. Vilket var både kul, svårt och lärorikt. Imorgon ska jag ha gitarrlektion. :)

Efter skolan gick jag och K hem till mig och åt lunch. Och efter det pulsade vi genom snödrivorna till Iksu för att köra lite konditionsträning. Jag körde ca 50 min på Crosstainern. :) Efter bastu och dusch gick jag förbi affären och sen hem.

Till middag idag har jag ätit en grov macka med grillad laxfilé, avokado, kronärtskockshjärtan och citron. MUMS!!! Till det drack jag ett glas the. :) Till efterrätt blev det polkagrismaräng och en kaffe latté. (Tror att jag har övertraserat mina poäng idag) :( Men stegräknaren jublar idag på 16 120 steg so far. STEGREKORD!!! :D

I kväll är min tv-kväll! Men in threes kl 20, Grey´s Anatomy kl 21 och Tudors kl 22. Får väl se om jag orkar hålla mig vaken så länge?? ;)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0