Nöjd med stegen! :D

De senaste dagarna är jag mycket nöjd med mina steg. Idag har jag gått 12 824 steg hittills, igår 14 343, i förrgår 10 002, dagen innan 11 781. Är mycket nöjd! Nu är det bara att se till att helgen oxå blir en bra steghelg! ;)

I kväll har maken och jag ätit vår "Alla Hjärtans dagsmiddag" eftersom jag var hos min vännina och städade igår. Det blev lövbiff med ugnsrostad potatis och rotfrukter, vitlökssmör och vitlöksbröd. Lär väl ha "dragonbreath" imorgon. ;) Till det avnjöts ett gott glas rött vin. :D Har vad jag kan se hållt mig inom mina poäng. :D

Annars idag har jag varit i skolan och sjungit Let it be med Beatles och Long train running med Doobie Brothers. Började inte skolan förrän kl 13 idag så jag passade på att gå och träna på Iksu på förmiddagen. Det blev 30 min Crosstrainer och 60 min styrketräning. :)

Kvällen har jag tillbringat framför tv:n.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0