Joanna Hagströms...

...är en unik person. Jag är så imponerad av henne och över det hon har lyckats göra med sitt liv. Där kan man snacka om en hjälte. :)

Jag läser hennes blogg varje dag och blir lika glad när det går bra för henne som ledsen vid hennes motgångar.

Imorgon bitti kl 7.30 kommer hon att genomgå en bukplastik efter att hon har "bantat" bort nästan 78 kilo. Mina tankar kommer att vara med dig då Joanna!

Du har fått mig på fötter och jag blir så lycklig varje dag som min älskade Omron visar 10 000 steg eller mer. :)

Tack för att du finns och för att du delar med dig av din viktresa och dina med och motgångar!

Du är min hjälte!

*kram*

För att bli lika inspirerad som mig gå in på Joannas hemsida

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ååååh tack :-)

Vad fint! Vad glad jag blir!

Kram!!!!!!
Joanna

ps, skrivet med stor koncentration för att undvika stavfel :-)

2008-02-08 @ 21:29:27
URL: http://www.livsvinst.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0