Jag behöver ljus!

På vintern när det är förhållandevis mörk känner jag verkligen att jag behöver ljus. Känner mig såå trött! :(

Åt en sen lunch idag så jag tänker äta middag lite senare oxå. Maken, barnen och en vänninas son har precis ätit köttfärsås och makaroner. Maken pratade om att han tänkte att han kanske kunde komma hit en gång i veckan och leka med våra söner. :)

Borde sitta och plugga men jag har ingen lust! :(

I morgon blir det nog inflyttningsfest hos en klasskompis. :) Och efter det blir det kanske utgång med dans. :D

Stegen igår blev sisådär, 8948, 3085 snabba (29 min), 313 kcal, 17,5 g och jag gick 5,72 km. :S

Tänkte kompensera det idag med att gå och lämna min vänninas son i kväll. :)

Allt verkar ha gått bra med Joannas operation. :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0