Idag har jag blivit berörd! :)

På många olika sätt. Fick tips av en tjej på skolan att dramapedagogerna skulle ha ett genrep på en pjäs idag. Jag bestämde mig för att gå med henne och titta. Det gjorde jag rätt i. De var superduktiga och jag ömsom skrattade, förfärades, äcklades, njöt och många andra känslor fanns inom mig.

Det är inte så ofta jag går på teater och sist jag var på något var när Riksteatern var här och spelade Rickard III och en barndomsvän till mig var med. Sorry Rickard Wolf men jag tyckte att det jag såg i kväll var bättre.

Målgruppen fick jag reda på är 16-17 åringar och det tror jag kommer att bli jätte bra.

Tack för en oförglömlig kväll! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

jag är avis!

2008-02-20 @ 21:44:24
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

OCH mkt bra skrivet! ;)

2008-02-20 @ 21:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0