God morgon alla hugade bloggläsare! ;)

Idag vaknade jag inte förrän 7.28 vilket gjorde att jag fick stressa för att hinna iväg till dagis med sönerna. De måste vara där före 8 om de ska äta frukost. Tror att jag var där ca 8.05.

Gårdagen slutade bra med en kvällpromenad på ungefär en timme. :) Jag bestämde mig för att gå en promenad eftersom jag knappt hade kommit upp i 5000 steg under dagen. Stegen slutade med 10 783, 6627 snabba, (60 min), 464 kcal, 28,4g och jag gick 6,9 km igår. :) Är mycket nöjd!

Idag var jag så stressad att jag glömde stegräknaren hemma när jag gick till och från dagis. :( Men sånt är livet.

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

men vad du e duktig ;)

2008-02-04 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0