Favorit i repris! ;)

Det blev en kvällspromenad idag igen, men lite tidigare än igår. Hade inte fått ihop mina steg idag heller så jag bestämde mig för att gå en liten sväng. Passade oxå på att handla när jag ändå var ute.

Stegräknaren visar just nu 9925 steg, de sista 75 stegen ska jag väl lyckas gå här hemma innan det är dags för sängen.

Tänker mycket på Joanna de här dagarna, hon kommer att göra en bukplastik i mitten på veckan. Vill ni läsa mer om henne kan ni gå in på: www. livsvinst.se Hon är min stora inspirationskälla och anledningen till varför jag räknar steg och har en så bra stegräknare. ;) De kan man beställa på hennes hemsida. :)

Dagen idag spenderade jag hemma i soffan på förmiddagen broderandes på min medeltidsklänning. Efter lunch var det dags att gå till skolan för att ha en lektion om musik och dans. :S Vi fick i uppgift av vår lärare att göra en koregraferad (ingen aning hur det stavas) dans på minst två minuter till en låt med Saffri Duo. Dans är inte min starka sida och det kändes som om speglarna från golv till tak gjorde mig ca 15 kilo större än normalt. Vilket innebär att jag skulle vara tillbaka på startvikten innan min viktnedgång. :(

Jag kände mig väldigt låg när jag gick från skolan vid 16.30. :( Nu i kväll har det varit lite bättre. Tänk vad lite som kan påverka en negativt. Tror att jag skulle behöva läsa Mia Törnbloms bok Självkänsla nu en gång till och göra övningarna i den. För min självkänsla har då helt försvunnit. :(

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

slå bort dom där tankarna! Jag tycker iallafall att du är helt perfekt ;)

2008-02-04 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0