Usch och fy vad jag mår dåligt...

...och imorgon är det Julafton. :S

Det är inte så mycket fysiskt jag mår dåligt utan det är inne i själen. :(

Pratade med maken för en lite stund sedan och vi känner likadant. Vi känner oss svikna av hans familj. Och som det känns just nu kommer de inte att vara välkomna i vårt hem efter julhelgen. :(

Jag gråter inombords och det gör ont i mit hjärta. :( Dessutom känns det inte som om jag har någon mamma heller. :(

Vad har vi gjort för att bli behandlade så här? Vad har våra söner gjort?

Orkar inte skriva mer just nu för då börjar jag nog grina igen. :(

Tack och god natt!

Hoppas det känns bättre imorgon?!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: louice

Önskar dej en god jul o gott nytt år!

Hoppas allt löser sej för dej/er!

2008-12-24 @ 14:37:55
URL: http://alni.wordpress.com
Postat av: Helena

Fy vad tråkigt att höra!! Jag tänker på er!! Kram

2008-12-24 @ 22:41:48
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0