Oj, oj, oj vilken dag. :)

Den började väldigt segt med att jag fick sovmorgon och gick i morgonrocken halva dagen fram till ca 15. Sen klädde jag på mig och promenerade ner till stan. :) Där shoppade jag loss på Stadium. :) Hade fått pengar av min pappa i julklapp som jag bestämt mig för att lägga på ett par spinningskor. Hade hittat ett par i höstas som jag gärna ville ha men då hade jag inga pengar. :( Men nu tänkte jag att de kanske hade kvar skorna. Och de hade de men tyvärr fick jag inte några "clips" men å andra sidan fick jag skorna väldigt billigt. De hade kostat 999 kr från början och var sänkta till 499 kr men sen hade de även 25% rabatt på alla skor i butiken så jag betalde 375 kr för skorna. Dessutom köpte jag tre par träningslinnen för 59 kr styck och ett par träningsbyxor för 199 kr. :)

 
Nike spinningskor                          Soc träningsbyxor

 
Soc träningslinne                       Soc träningslinne              Soc träningstop

Så jag var mycket nöjd när jag gick ifrån Stadium kan jag säga. :)

Maken träffade mig på stan och vi gick runt en sväng för att kolla vart vi ville äta någonstans. Min pappa hade lovat att passa sönerna när vi gick ut och åt. Dessutom bjöd han oss på middagen. :) Vi bestämde oss till slut för att gå på en restaurang som heter Teatercafét. Där avnjöt vi en underbar middag under tre timmar med utomordentligt trevlig service och underbar mat.

    
Förrätt                                  Varmrätt                             Dessert

Förrätt:
Karljohansvamp soppa som severades med västerbottenost sticks
Varmrätt: Grillad lax med ugnsbakad tomat, sparris och cidervinägersenapssås samt örtbakad mandelpotatis
Dessert: Varm chokladfondant med mascarponecréme och rommarinerade björnbär

Maten var helt fantastiskt god och vacker som ni ser och sevitören var oxå helt underbart trevlig. :) Till maten drack jag vitt vin och till desserten drack jag rom. :)

En kväll jag sent kommer att glömma. :)

Nu är det strax dax att gå och lägga sig men jag tror att jag ska ta och gå och duscha först.

God natt!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Krillan

Underbart! ;)

2008-12-30 @ 12:02:35
Postat av: Sofia

Vilket FANTASTISKT kap på spinningskorna! Jag har också varit ute på rean idag.

2008-12-30 @ 18:04:18
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0