Håller på och snickrar på en ny låt...

...men den här gången handlar den inte om kärlek. :(

Som ni vet som läser min blogg så har jag varit lite nere de senaste dagarna med tanke på hur Julafton firades. Missförstå mig inte nu. Vi hade en underbar Julafton men jag menar att vi blev exkluderade.

Med tanke på det som har hänt har det varit många känslor som snurrat runt i mitt huvud. Här om dagen skrev jag ner dessa känslor och började tonsätta dem. Alltså ett litet frö till en ny låt. :)

Den här gången blev låten på engelska och jag ber om ursäkt redan nu för eventuella stavfel. Men någon har sagt till mig att lålttexter kan man stava hur man vill. ;)

I´ve got an acing in my heart.
It´s tearing me apart.

I don´t know what I have done wrong.
Right now I have to be strong.

Why do you treat me this way?
I don´t know what I have to say?

I am lonely, trying to recall.
I am crying, feeling so small.

Why do you hurt me with all your lies.
It´s not working....




Det var så långt som jag skrev här om dagen men vi får väl se om det blir mer. Önskar bara att det inte var negativa känslor jag hade när jag skrev. Men jag gillar texten ändå.

Ha en bra Annandag Jul!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men ÅH blir alldeles rörd.....



Kram ps:du är bra precis som du är,glöm ej det!:ds

2008-12-26 @ 22:11:29
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Krillan

Åh spännande. Det är bra att göra nåt av dom negativa känslorna. Keep up the good work!

2008-12-27 @ 01:49:56
Postat av: Sofia

Ojdå, det var tråkigt att det blev så. Men jag håller med föregående talare, det är bra att göra något av de negativa känslorna.

2008-12-27 @ 13:00:10
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej

Hur mår du?

Tänker på dig,Kram

2008-12-28 @ 18:41:20
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0