Tillbaka till vardagen! :S

Idag är första dagen på nästan 8 veckor som jag är helt barnfri. :D Lämnade grabbarna på dagis och fritids vid 10 tiden och ska hämta dem igen vid 15 tiden.

Har massor att göra så frågan är bara vart jag ska börja? Har precis ringt två viktiga samtal. Det känns väldigt skönt! :)

Innan jag somnade igår fick jag värsta inspirationen till en fortsättning på en sångtext som jag började skriva i början av sommaren. Bra att det finns en antecknigsfunktion i mobilen. :)

Idag ska jag börja på allvar att jobba med att bli av med kilona som jag gick upp under semestern. "Fuskvägde" mig i morse och det ser mycket lovande ut. :)

Till frukost åt jag fiberhavregrynsgröt med äppelmos och lättmjölk. Har nyligen ätit ett litet mellanmål bestående av ett päron och en apelsin. Har vattenflaskan bredvid mig så att jag inte glömmer att dricka. Har lärt mig att det är minst lika viktigt att dricka vatten som att äta rätt. Det är även bra att dricka mycket för det stillar en eventuell hunger. ;)


Så här vacker är min orkidé idag! Tre blommor som är utslagna! :D

I kväll ska jag ta mig iväg och träna. Spinning blir det får se om jag hinner med Bodypump oxå?

Ha en underbar dag!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0