Mission acomplished (eller hur det nu stavas?)

Tog mig iväg till Iksu i eftermiddags för att träna Bodypump och Spinning. Var lite osäker på hur det skulle gå eftersom jag hade väldigt ont i mitt högra lår igår. Men mot all förmodan gick det faktiskt riktigt bra. Kunde inte köra helt fullt ut på Bodypumpen idag, fick lägga på lite mindre vikter och inte köra alla övningarna. :( Visste att jag hade ett spinningpass framför mig och jag hade lite känningar i låret. Men jag kände ingenting under spinningpasset mer än att jag inte vågade köra på för fullt med risk för att få mer ont. Men det klarade sig och nu känns det ganska ok. Får se hur det känns på söndag då jag har planerat att träna nästa gång.

Till middag i kväll gjorde jag pasta och tonfisksås. Drack en kaffe latté och tog en bit blåbärskaka till efterrätt. MUMS!! :)

Nu sitter jag här och surfar och tittar på Smallville. ;)

Funderar på att färga håret i kväll men jag vet inte om jag orkar?

Annars så har jag försökt att gilla läget vad det gäller nästa veckan. Jag får försöka göra det bästa av situationen och planera de stunder som jag är barnfri. Jag har en hel del saker att göra och det gäller bara att göra dem när jag har tid över.

Ha en bra kväll!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0