Mina barn och andras ungar! ;)

Låter värre än vad det är. Har haft 6 barn här hemma i lägenheten i eftermiddag. Mina söner har haft 4 kompisar här. Konstigt nog var det lugnare än när de är själva. ;)

Nu har tre av kompisarna gått hem och det verkar som om det är fler barn nu än innan. :S Kan ju till viss del bero på att det börjar bli trötta och hungriga. :(

Maten står på spisen, blir kokt potatis och köttgryta till middag idag. :)


Kvällens middag som tillagades här om dagen.

Hade bokat ett spinningpass ikväll men jag känner att jag inte hinner. Behöver plugga och nu måste jag gå och lämna sonens kompis vid sju tiden oxå då passet börjar.

Kanske tar mig en promenad istället i samband med att jag går och lämnar kompisen. ;)

Annars så har dagen flytit på som vanligt. Känns i luften att det börjar bli kallare nu och i morse var det riktigt kyligt när vi gick iväg till dagis. Första dagen på väldigt länge som jag och grabbarna hade jacka på oss. :( Men det är väl som med allting annat. Det är bara att gilla läget! ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0