Livet är som det är och det är bara att inse att man inte kan göra så mycket åt det!?

Eller kan man det? Jag tror på ödet men samtidigt tror jag att vi har en hel del att säga till om själva. Vi gör alla val i livet och vi gör många olika val varje dag. Men att jag skulle träffa min man för drygt 8 år sedan tror jag handlar mycket om ödet. ;)

Idag är jag hemma med min äldste son vars fritids är stängt för att personalen har planeringsdag. :( Och givetvis måste jag iväg till skolan idag och träffa mina klasskamrater från Singer/Songwriter kursen. Så jag får ta honom med mig och hoppas på att jag kan hålla honom sysslesatt. Min vännina ska ta med sig ett "dataspel" som han ska få låna. :D Tack K du är en ängel! ;)

Annars så har jag hittills idag ätit min gröt med äppelmos och lättmjölk och druckit en kaffe latte och ätit ett päron och en nektarin. Vet inte riktigt vad jag ska äta till lunch men det ger sig så småningom. I kväll tror jag att jag och maken ska ta och äta något gott tillsammans. :)

Ska försöka komma iväg en sväng till Iksu och träna oxå idag. Kan ju inte träna imorgon då det är barndop och maken jobbar. :( Har iallafall inbokat ett Bodypump och Spinningpass på söndag! :)

Fick ett litet + på vågen igår men bara 0,1 kilo. :( Så jag kör för fullt den här veckan så blir det säkert ett fint minus till nästa vecka! :)

Ha en underbar helg!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Coyntha

Hej igen! Jag glömde att fårga dig en sak. Kan jag se en bild på dig? Jag tror att jag har inte sett dig.. här! Det vore roligt att ha ditt ansikte!! :)



kram

2008-08-15 @ 12:52:18
URL: http://coyntha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0