Känner mig lite tom inombords. :(

Nu är min sommarkurs Singer/Songwriter slut. Känns helt tomt inombord att det är över nu. :( Har lärt känna så många underbara människor den här sommaren som jag förmodligen aldrig skulle ha träffat om det inte var för att jag valde att ta den här kursen den här sommaren. :) Men nu kommer vi förmodligen inte ses på ett tag. :(

På tisdag börjar min ordinarie kurs igen. Andra terminen på min musiklärarutbildning. :) Ser fram emot att lära mig mer. :) Har bestämt mig för att göra mitt bästa och inte skjuta upp saker och ting. Har tyvärr en förmåga att inte göra saker förrän i sista minuten. :( En ful ovana som gör att jag blir superstressad innan det väl är tid att lämna in uppgifter eller bli klar med uppgifter. :( Måste verkligen arbeta på att göra sakerna när de ska göras så att jag slipper bli så stressad. Blir varken en bra mamma eller maka då. :(

Har ställt in min lergryta i ugnen med en hel kyckling i den. I grytan förutom kycklingen har jag lagt i rödlök i klyftor, vitlöksklyftor och morötter. Har kryddat med grillkrydda och pressad apelsin. Till kycklingen ska vi ha kokt potatis och sås gjord på skyn från kycklingen. :) Ska nog ta och göra en sallad oxå. MUMS!!! ;)

Ha en skön kväll!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0